.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساماندهی سرویس های مدارس ساری

مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری ساری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار این پایگاه، ضمن اعلام برنامه های این سازمان در آستانه ی آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: با تدابیر اندیشیده شده و مجوز ارائه گردیده از سوی وزارت کشور، سرویس های مدارس تحت نظارت این سازمان با لباس های فرم و کارت شناسایی ساماندهی گردیده و به فعالیت خواهند پرداخت.

شهردار مرکز مازندران از نصب دستگاه GPS در اتوبوس ها خبر داد و افزود: نظم بخشی، نظارت و کنترل خطوط با مکان یابی دقیق اتوبوس ها توسط نصب این دستگاه ها در آینده ی نزدیک با تأمین منابع مالی لازم امکان پذیر خواهد شد.


سلطانی از نصب نمایشگر LCD در برخی از اتوبوس ها ی شهری خبر داد و اظهار داشت: قرار است با نصب این نمایشگر ها در اتوبوس های شهری جهت پخش فیلم، کلیپ های تبلیغاتی و فراهم نمودن اسباب سرگرمی مسافران محترم در طی مدت جابجایی استفاده گردد.


وی از طرح جدید این سازمان در خصوص پرداخت الکترنیکی وجوه، خبر داد و خاطر نشان ساخت: این طرح با نصب دستگاه های کارت خوان و صدور کارت های مخصوص الکترونیکی برای شهروندان محترم میسر خواهد شد.


مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی در جواب سؤالی پیرامون افزایش ناوگان اتوبوس رانی در ساری، افزود: در حال حاضر تعداد 93 دستگاه اتوبوس اعم از ملکی و خصوصی در سطح شهر و زیر نظر این سازمان مشغول به فعالیت می باشند که با توجه به وضعیت معابر شهری این تعداد اتوبوس کافی است.


سلطانی همچنین در خصوص حداقل نمودن فاصله ی زمانی توقف اتوبوس ها در ایستگاه ها و برنامه های این سازمان در این راستا، گفت: طرح ایجاد خطوط ویژه در سطح معابر شهر و ایجاد 4 ایستگاه جدید در قسمت بافت قدیمی شهر و کنترل دقیق خطوط از جمله برنامه های این سازمان در این راستاست.


وی در پایان ضمن تأکید بر زیباسازی و نظافت درونی اتوبوس ها، بیان داشت: سازمان اتوبوس رانی با تدوین آیین نامه ای انظباطی در 24 بند، در نظر دارد از ابتدای مهرماه برابر این جدول در خصوص بهبود و کنترل خطوط اقدام نماید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.